Select Menu

Slider

könyvek

szerző

Sport

Gazdaság

Fotóalbum

Vendéglátás

Videók

» » » » » » » Szepesi Aliz: Mezítláb az esőben
«
Következő
Újabb bejegyzés
»
Előző
Régebbi bejegyzés

Szepesi Alíz "Mezítláb az esőben" című verseskötete, olyan koncepciózusan felépített hitvilágot tár a szemlélő elé, amelyre nem minden sarkon talál rá az olvasó. A hitvilág egyfajta gnosztikus megközelítése egészen egyedivé teszi a versek spirituális-gondolati mondanivalóját, sőt szöveg és formaalkotási világát is. 
Bencze Attila

"Teljesen meglepődtem, amikor kezembe került Szepesi Alíz verseskötete, hiszen az egykori Kick-Box Európa bajnoknak eddig nem ismertem ezt az arcát. Amikor kezembe vettem a kötetet azt hittem, hogy ez is egy amatőr szintű próbálkozás, de rá kellett döbbennem, hogy sokkal több annál. Be kell vallanom: kellemesen csalódtam."
Nagy Brigitta

Irodalmi Füzetek Sorozat 6.; Méretek: 120 oldal, A5-ös formátum; ISBN: 979-8095-87-103-5; Független Erdélyi Könyvtár)
Ára: 1000 forint postaköltséggel
Rendelhető: info@polusonline.com

«
Következő
Újabb bejegyzés
»
Előző
Régebbi bejegyzés